אודות מאיה פיפנו

מאיה פיפנו היא אם יחידנית גאה לאלה - דורה, סופרת, יזמת, בלוגרית, בעלת הקהילה "נשים עצמאיות כלכלית" ואחת המאמנות העסקיות המנוסות והוותיקות בישראל.

בסוף שנת 2006 פתחה את קבוצת האימון הראשונה שלה כשהיא עדיין על קביים בעקבות תאונת דרכים קשה שעברה בתחילת אותה שנה ושבעקבותיה זכתה לשהייה של מעל חודשיים בבתי חולים, אין ספור ניתוחים ולתחזיות שחורות מצד הרופאים, כולל הישארות בכיסא גלגלים לשארית חייה.

בעקבות תהליך אימון עסקי מאוד אפקטיבי שעברה בעצמה באותה שנה לשיקום העסק שהיה לה בזמנו, ושנפגע קשות בעקבות תאונת הדרכים, היא החלה לאמן עסקים ושכירים בדרגות גבוהות בהתנדבות תחילה, אבל מהר מאוד גילתה עד כמה מספק ומרגש ללמד אנשי עסקים ושכירים שמשתוקקים לקחת את הקריירה שלהם לשלב הבא – איך להציב מטרות ויעדים ולהגיע אליהם בצורה המיטבית.

כשראתה את התוצאות המדהימות (אחד המשתתפים הראשונים שלה, במהלך סדנה בת 8 מפגשים בלבד, פתח מסעדה באלסקה) בחרה מאיה לתת את כל כולה לתחום האימון ולמדה וחקרה אותו מכל זווית אפשרית במהלך קרוב לעשור.

מבין כל התחומים המרתקים שלמדה והעמיקה בהם, בארץ ובין השאר גם אצל גדולי המנטורים בחו"ל, בחרה מאיה להתעמק בנושא מימוש החלטות חשובות בתחום העסקי ובחידוד הקריירה והייעוד.

מסוף 2006 ועד היום אימנה מאיה באופן אישי מאות מתאמנים ועוד עשרות אלפים בסדנאות, קורסים, כנסים, הרצאות ועוד על פי השיטה הייחודית אותה פיתחה.

בשיטה שלה היא מסתמכת בעיקר על תכנון עסקי חכם ואקולוגי קדימה, על מהלכי שיווק ומכירות רכים וזורמים ("למכור בלי למכור"), כתיבה שיווקית ועל 'הנכסים האישיים' שלנו כבני אדם וכאנשי מקצוע לצורך המיתוג, השיווק והמכירות.

מחברת הספר המצליח "הנשמה האחרונה של איה" ומנהלת כבר מעל 10 שנים קהילת לקוחות שמונה מעל עשרת אלפים אנשים, ב- 6 פלטפורמות שונות ובמספר רשתות חברתיות.

מאיה תשמח ללוות גם אותך בדרך להצלחה שלך