מהם 3 המהלכים החכמים שעשיתי רגע לפני חופשת הפסח שהניבו לי כסף ופגישות?

מהם 3 המהלכים החכמים שעשיתי רגע לפני חופשת הפסח שהניבו לי כסף ופגישות?

את חופשת הפסח שלי התחלתי יומיים לפני המועד, לא כי רציתי, כי קמתי ביום רביעי בבוקר חולה ובלי קול… ברגע הראשון הרגשתי תסכול עצום. רק יום לפני היה לי כנס מוצלח ובעקבותיו מספר רב של בעלות ובעלי עסקים ביקשו לדבר איתי כדי לבדוק התאמה לתוכנית הליווי העסקית שלי והנה, קמתי בבוקר בלי יכולת לנהל שיחה נורמלית… מעבר לזה שיום אחרי הילדה שלי יצאה לחופשה של שבוע וחצי מהמעון ולהזכירכם היא רק בת שנתיים כך שלא ממש יכולתי לעבוד תוך כדי. אז מה עושים? או, כל כך שמחה ששאלתם!  אשתף אתכם עכשיו במה שאני עשיתי והניב לי תוצאות מדליקות, הכל כדי שנוכל אחר כך לחשוב ביחד מה גם אתם יכולים לעשות במהלך החודשים מאי – יוני כדי להיערך בהתאם לחודשי הקיץ הקרבים ובאים ואפילו למנף אותם ללקוחות ולהכנסות משובחות, מתאים לכם? אז בבקשה:
  1. הודעות וואטס אפ למשתתפי הכנס. במקום להתקשר (כי לא היה לי קול) שלחתי הודעות תזכורת למשתתפי הכנס לבדיקת התאמה לתהליך הליווי איתי והגבלתי את ההטבה לשיחת ייעוץ אתי במחיר מיוחד שנתתי בתום הכנס לאותו יום בשעה שבע בערב. לאותה הודעה גם צירפתי כמובן קישור להרשמה ותשלום. תוך כמה שעות כל האנשים הרלוונטיים, אלו שהייתי אמורה לדבר איתם באותו הבוקר, כבר נרשמו ושילמו על שיחת הייעוץ ונקבעו פגישות איתם לשבוע שאחרי החופש (שזה עכשיו) מבלי שהייתי צריכה לדבר איתם טלפונית. הוואטסאפ הופך יותר יותר לכלי רב עוצמה,  עד כמה אתם משתמשים בו כדרך שיווקית לגיטימית בעסק שלכם?  ממליצה בחום.
  2. הצפת המודעות למדריך בתשלום שלי כשהייתי בהריון, ממש רגע לפני הלידה, יצרתי מדריך בתשלום לכתיבת תוכנית פעולה (דרך אגב, ההכנסה הפסיבית הזאת שימשה אותי נהדר גם במהלך חופשת הלידה) ופשוט הצפתי/הזכרתי לאנשים שוב את קיומו בצורה של מייל ששלחתי ושיתופי פעולה שעשיתי עם קולגות שלי בעלי רשימות תפוצה גדולות. כך שבזמן שהשתעשעתי עם הילדה המתוקה שלי בגני שעשועים כסף המשיך להיכנס לי אל חשבון הבנק. מדריך מקצועי בתשלום המכיל בתוכו את הידע והניסיון שלכם  הוא יופי של דרך להכניס כסף גם ואולי בעיקר,  בתקופות שאין לכם אפשרות לעבוד פיזית.  האם יש לכם מדריך/ קורס אינטרנטי/ ערכה כזאת?  אם עדיין לא שוב פעם, ממליצה בחום.
  3. רגע לפני פסח, כתבתי את המאמר הכי טוב שיכולתי לכתוב. מאמר שדאגתי לתת בו את הערך הכי גבוה שאני יכולה. סיכמתי שנתיים של אימהות יחידנית על המופלאות שבכך כמו גם על רגעי המשבר. המאמר זכה לחשיפה עצומה  ולשיתוף בהרבה קבוצות פייסבוק. בעקבות המאמר כבר קיבלתי הצעה לשיתוף פעולה שמאוד רלוונטית עבורי ושאני מודה שממש זימנתי אותו כבר בתוכנית הפעולה שכתבתי בתחילת השנה. כותבים מאמרים? יש לכם בלוג/ דף עסקי/ קבוצת פייסבוק  או כל מקום בו אתם דואגים להעלות תכנים שלכם שנותנים ערך  על בסיס קבוע? אם כן – מצוין, אם לא – למה אתם מחכים?
ומה אתם יכולים לעשות עכשיו, בחודשים מאי – יוני ורגע לפני הקיץ הלוהט והחופש הגדול?  ניחשתם נכון, להיערך בהתאם, ליצור מוצרים חינמיים שיובילו למוצרים בתשלום סמלי אבל פאסיבי (מדריך בתשלום למשל), לכתוב מאמרים שנותנים ערך גבוה ללקוחות שלכם, אבל בעיקר? לתכנן – לתכנן – לתכנן! אם כבר יש לכם תוכנית אסטרטגית לחודשים מאי – יוני להיערכות נכונה לקראת הקיץ אני שמחה שבשבילכם אם עדיין לא ובא לכם להתעורר עכשיו ולעשות את זה איתי מוזמנים לשלוח לי מייל תשובה אם מספר פרטים אליכם כולל שם מלא ונייד לחזרה ואדאג ליצור איתכם קשר במהלך היממה הקרובה לתיאום שיחה איתכם. שלכם בהמון הערכה, מאיה פיפנו